Retourneren en/of ruilen

RETOURNEREN EN/OF RUILEN

Als een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet of u wilt een artikel ruilen voor een andere maat of een ander artikel, kan dit binnen 14 dagen geruild en/of geretourneerd worden. Deze termijn van 14 dagen gaat in op de dag na afleverdatum. Het artikel dient in de oorspronkelijk mogelijke staat, met originele labels en verpakt in de originele (indien redelijkerwijs mogelijk) artikelverpakking terug gezonden te worden naar:

Voetbaltotaal B.V.
Lübeck 9b
2993 LK Barendrecht

14 DAGEN BEDENKTERMIJN

U kunt een artikel ruilen of retourneren als dat binnen 14 dagen na aankoop aan ons gemeld wordt. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

STAPPENPLAN RETOURNEREN/RUILEN

Om uw retour zo snel en soepel mogelijk af te handelen, vragen we u het volgende stappenplan aan te houden

  1. U stuurt een e-mail naar webshop@kelme.nl dat u een artikel retour wilt sturen.
  2. U ontvangt hierna van ons een e-mail om uw verzoek te bevestigen.
  3. Na ontvangst van uw zending, sturen wij via e-mail een ontvangstbevestiging.
  4. Als het geruild moet worden voor een ander (door u aangeveven artikel), sturen we zsm (indien voorradig) een nieuw artikel naar u toe.
  5. Als het artikel retour gestuurd wordt, storten we het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug op uw rekening.

 

UITZONDERINGEN

De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden wanneer:

  • artikelen geopend en gebruikt zijn.
  • artikelen na opening en/of gebruik beschadigd of incompleet zijn.
  • er ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen zijn gebruikt. (deze zijn tevens niet voor geld inwisselbaar)
  • artikelen die voorzien zijn van bedrukkingen. 
  • speciaal voor u bestelde artikelen. Uiteraard wordt vooraf aangegeven wat speciaal voor u besteld wordt.

 

KOSTEN

De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening. Bij ruilen zijn de verzendkosten voor het nieuwe artikel voor onze rekening. Frankeer voldoende. Eventuele strafport voor te laag of niet gefrankeerde post van retourzendingen nemen wij niet voor onze rekening.

Bij retourneren storten we het bedrag van de artikelen binnen 10 werkdagen na ontvangst terug op uw rekening.

 

 

OVERIG

Heeft u een artikel ontvangen waarvan de kwaliteit niet naar behoren is, hebben wij uw bestelling foutief geleverd en wilt u de bestelling retour sturen, dan kan dat natuurlijk ook. Ondanks dat u niet verplicht bent een reden op te geven zijn wij daar wel benieuwd naar. Zo kunnen wij wellicht onze producten of diensten verbeteren. Dit is voor ons waardevolle informatie.

Als u twijfelt of u heeft vragen, neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)180 52 85 85 (op werkdagen ma t/m vr van 09:00 - 17:00 uur) of door een e-mail te sturen. Wij zullen altijd een passende oplossing vinden.