PÉPÉ: UNIEK VOOR VOETBALVERENIGINGEN

Wij vinden het belangrijk dat verenigingen uniformiteit uitstralen en dat elk lid in hetzelfde wedstrijdtenue haar wedstrijden speelt. Het komt vaak voor dat lagere elftallen niet gesponsord worden en daardoor in verouderde tenues hun wedstrijden spelen. Voor de vereniging is het ook niet gemakkelijk om ieder lid te voorzien van hetzelfde wedstrijdtenue. Een groot gedeelte van de verenigingsinkomsten is afkomstig uit sponsorgelden. Deze vorm van inkomsten staat sterk onder druk en kan niet meer vergeleken worden met de voorgaande jaren. Met PéPé geeft Kelme de gelegenheid om uw vereniging in zijn geheel te voorzien van wedstrijdshirts, zodat de club de gewenste uniformiteit uitstraalt. Tevens creëert het kledingplan een extra inkomstenbron voor de vereniging. 

 

 

SAMEN WORDEN WIJ UW GROOTSTE SPONSOR

 

Uniformiteit binnen de vereniging en direct financieel voordeel voor de club? Maak kennis met het PéPé kledingplan. PéPé is geïntroduceerd om verenigingen te ondersteunen, zowel professioneel als financieel. PéPé zorgt ervoor dat zowel de pupillen als de senioren in één keer worden voorzien van een wedstrijdshirt. Een kwalitatief hoogwaardig shirt ontworpen naar wens van de vereniging in de eigen clubkleuren inclusief clublogo. Het financieel voordeel wordt behaald doordat deze investering volledig voor rekening van Kelme komt. De opbrengsten hiervan gaan direct naar de vereniging! Wat kan PéPé voor uw vereniging betekenen? 


 

PÉPÉ BIJ DE GROOTSTE AMATEURVERENIGING VAN NEDERLAND

 

Lees hieronder het verhaal van Martin Haasnoot, voorzitter sponsorcommissie van Quick Boys met meer dan 2.500 leden, over de introductie en de voordelen van PéPé.

“Wij waren op zoek naar een professioneel sportmerk met een compleet aanbod en een moderne uitstraling. Wij wilden ook een echt voetbalmerk met historie, dat gespecialiseerd was in teamwear. Wij spelen bij Quick Boys nu al jaren naar tevredenheid op Kelme en met de mogelijkheden die Kelme biedt geeft dit vertrouwen en zekerheid”. “Toen Kelme het Pépé kledingplan bij ons introduceerde wisten wij direct dat Kelme met ons meedacht. Wij konden zonder enige investering 1.000 jeugdleden in het nieuw steken. Naast de professionele uitstraling, leverde het ons financieel voordeel op. Het plan issimpel, eerlijk en transparant”. Martin Haasnoot CEO Haasnoot Vis B.V. Voorzitter sponsorcommissie bij Quick Boys.